• 03:13 Bir tarafta James diğer tarafta Felix ilk onbirde başladı. Bir dönem Avrupa’nın en iyi takımlarında oynayan bu oyuncular istikrarlarını kaybetmiş ve gözden düşmüşlerdi. Bu maçta onların oyununu merak ediyordum. Fakat birkaç pozisyon dışında etkileyici bir oyun sergileyemediler.

Maçta iki taraf da pozisyonlar yakalasa da bir hücum sürekliliği gösterebilen taraf olmadı. Kolombiya sadece birkaç pozisyon üstüste atak yapabildi. İki taraf da kontrollü bir hücumu istiyor, fakat şu ana kadarki oyunla Kolombiya daha fazla ceza sahasına girebildi ve tehlike üretebildi. Portekiz ise üçüncü bölgeye ve Ronaldo’ya yeterince top getiremedi.

  • 03:15 İki tarafın da orta sahaları ve savunmaları kuvvetli, oyun da geniş bir alanda oynandığı için hücumlar hızlı gelişip bitiyor fakat olgunlaşamıyor.
  • 03:25 Portekiz daha savunmasından çıkarken hatalar yapıyor. Organize bir şekilde topu hücuma taşıyıp oraya yerleşemiyor. Öte yandan Kolombiya pozisyonlar ve net gol şansları buluyor. Martinez Portekiz’i iyi hazırlayamamış diye düşünüyorum. Bireysel olarak bu kadar kaliteli oyuncuları olan bir takımın böyle problemleri olmamalıydı. Göze hoş gelen bir futbol bir kenara, sonuca gidebilen bir takım görüntüsünde değiller.
  • 03:28 Portekiz adına fark oluşturan tek oyuncu sonradan giren Leao oldu. Kolombiya’nın sağ bekini birçok pozisyonda zor durumda bıraktı. Kolombiya tarafındaysa Davinson Sanchez üstün bir oyun oynadı. Fakat takım olarak her biri çok iyiydi.